موزیک 1402 و اهنگ های سال 2023 جدید و قدیمی

بهترین سایت موزیک ایرانی

موزیک 1402 و اهنگ های سال 2023 جدید و قدیمی

بهترین سایت موزیک ایرانی

آهنگ غمگین گرشا رضایی آخر دنیا

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی آخر دنیا 

اهنگ غمگین آخر دنیا از گرشا رضایی  - نزن نزن نزن نزن زدن نداره با کیفیت عالی همراه با لینک دانلود مستقیم و پخش آنلاین 

Download New Music Garsha Rezaei Called Akhare Donya

  

متن آهنگ آخر دنیا از سایت موزیک تابان موزیک

بریدی ازم

نذاشتی بگم

منو ندیدی به چی رسیدی جز حسرت و تنهایی

عزیز دلم

کاش که یکم

میموندی با من میموندی تا من ردت کنم از فکر این جدایی

نزن نزن نزن نزن زدن نداره

اون که زمین خورده دیگه طاقت نمیاره

نگو کسی آخر دنیا رو ندیده

کسی که به آخر خط رسیده دیده

چرا هرچی که میشه فایده نداره

چرا تا میخوام برم دل نمیذاره

آهنگ بریدی ازم گرشا رضایی

چرا دنبال یه فرصت دوبارم که بدون تورو دارم مگه میشه

با تو رو به رو شمو این روزارو به روت بیارم

نمیشه تورو ادامه ندم صد سال دیگم به همه میگم هنوز منو دوست داری

خاطره هام مونده برام دلی که تنگه براش

قشنگه بفهمه که تو واسش بی قراری

نزن نزن نزن نزن زدن نداره اون که زمین خورده دیگه طاقت نمیاره

نگو کسی آخر دنیا رو ندیده کسی که به آخر خط رسیده دیده

دانلود آهنگ 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.